24 Eylül 2013 Salı





 Arkadaşlar biliyorum Pickwick değil ancak Ege Üniversitesi şu sıralar yoğun bir zamanda. Bildiğiniz gibi KYK yurtları kız/erkek olarak ayrılmış.  Bu durum pek çok arkadaşımızı mağdur duruma soktu. Pek çok arkadaşımız okullarından çok uzak yurtlara gitmek zorunda bırakılıyor. Bu durum herkesin ilgisini çekiyor olmalı. Elime geçen bu kağıt parçası elime tutuşturuldu ve gerçekten çok açıklayıcı.  Bu durum öğrenci mağduriyetidir. Eminim ki bloğumu takip ediyorsanız böyle bir konuya sessiz kalmayacaksınızdır. Ege Üniversitesi'nde mağdur olan arkadaşlar adına gerçekten üzgünüz ve her zaman yanındayız.

3 yorum:

  1. Ben forumlarını ve çadırlarını ziyaret ettim akşamları çok eğlenceli oluyor, ama havalar soğurken böyle bi eylem öğrenciler ve gelecek için tehlikeli bi durum. İlgililerin dikkate alıp değerlendirmesi gerek en yakın zamanda...

    YanıtlaSil
  2. Her gündemi olduğu gibi bunu da takip ediyorum. Kız erkek yurt ayrımını, hiç karma yurt kalmaması emrini bakan Suat'cık "gizli bir emirle" buyurmuş! Açıktan söylese gelecek tepkileri biliyor demek ki! Resmen işleri güçleri fesatlık bunların.

    YanıtlaSil
  3. Kusuruma bakmayın internet ile ilgili genel bir problemim olduğu için geri dönemedim. Teşekkür ederiz ilginiz için gerçekten.

    YanıtlaSil