2 Ağustos 2013 Cuma

Pickwick'in Çilesi - Bölüm 6

He oldu. Şimdi de devlet ajanı kesildi başıma. Hiç kusura bakma Winston daha afyonum patlamamış zaten. Hem Yedi’ye geliyorum diye mesaj attım. Eyvah! Ben geliyorum dedim de daha süperman’ler üzerimde tepiniyor. Kurtul şu pijamadan Pickwick. Kalkalım bakalım ne giysem acaba? Yine öyle yakalı bir şey giymişse bu sefer hiçbir dolaşma beni yatak odasından öteye götüremez haberi olsun. Salon da olur, olmadı mutfak. Ama bu kez de bir banka falan gitmem ben. Banklara gidip oturacak adam mıydın sen Pickwick. Güçlü ol ve o siyah pantolonun içine gir. Aha düğme kapanıyor. Kilo mu verdim acaba? Yok vermemişimdir saat kaç olmuş ben yeni uyanıyorum yemek yemedim ondandır. Hemen sevinme ve olabildiğince rahat görün o pantolonun içinde. O gazla üstüme ne giydiğimi bilmeden atladım indim aşağıya ne göreyim. Bizim Yedi kapıda bekliyor. Yine bir yaka olayı vardı anlaşılan.

“ Oğlum ne işin var burada? “

“ Sen geliyorum diyorsan yeni uyanmışsındır. Ben de daha erken gidelim evimize diye gelip alayım dedim. “

Evimiz mi? Bana ev mi aldın sen ne yaptın?

“ Evimiz mi? O ne demek oluyor. Yenebiliyor mu o? Hem sen ne zamandır beni bu kadar iyi tanıyorsun? “

“ Ben her zaman seni tanımaya çalıştım canım. Demek iyi bir iş çıkarmışım. Hadi geç arabaya. “

O kadar etkilendim ki o “canım” kelimesinin iticiliğine bile takılmadan bindim arabaya. Ama bizimki aşmış kendini. Yeni evlenen gelin gibi hissediyor herhalde. Ben ne yapacağım bununla yahu. Daha dün konuştuklarımızı düşünecek vaktim bile olmamışken bu neler yapıyor. Harbi onları sorarsa ne diyeceğim. Aman gerçeği söylerim, en doğrusu o olur. “ Ben seni o şekilde sevmiyorum. Tamam t-shirt güzel oturmuş memeler falan sağlam ama yapamam. “ derim olur biter.

“ Dün konuştuklarımızı sormayacağım eğer düşündüğün şey oysa. Onları bil diye söyledim. Sana karşı hissettiklerimi ve senin de kendini nasıl hissetmen gerektiğini bil istedim. Çünkü Pick çok yanlış yapıyorsun kendine.”

Sana mı kaldı benim yanlışlarım arkadaşım. Canımın istediğini yapıyorum. Sor bana pişman mıyım?

“ Teşekkür ederim. En azından düşünmek ive gözden geçirmek için zaman veriyorsun. “
Burada öyle bir kinaye yapmıştım ki. Yani ben öyle düşünmüştüm. Ama bildiğin “Allah razı olsun be hacı.” dan farkı olmayan bir cümleymiş ki o da güldü baya.

“ Karnım çok aç dişlerimi fırçaladım haberin olsun. Evinde neden fazla fazla diş fırçası olduğunu da bana bir ara açıklarsın diye umuyorum. “

“ Geçen markete gittiğimde dedim bu çocuk dişlerini fırçalamakla vakit kaybetmesin. Daha çabuk gelsin. O yüzden aldım sana da bir tane. “

“ Şaka değil mi bu? Dolaylı yoldan dişlerimi fırçalayıp fırçalamadığımı sorguluyorsun yani. Hehe şakacı şey seni. “

“  Tabi şaka Pick. Ne bileyim kampanya vardı iki tanesi tek fiyatınaydı ben de aldım işte bunu neden bu kadar düşündün acaba? Neyse geldik evimize. “

“ Şuna evimiz demesen Yediciğim. Zilin üstünde hala babanın adı yazıyor sen git önce kendi evin yap orayı. “

“ Emrin olur paşam. “

Biz seninle ne zaman bu kadar samimi olduk Yedi? Bu ne mutluluk. Gökkuşağının üzerine oturmuşsun da seni rahatsız ediyormuş gibi bir mutluluk var üzerinde. At bunu bir üzerinden. Gel biz çay olana kadar sevişelim olmaz mı? Eski günleri anarız.

“ Çay koyuyorum ben Yedi. “

“ Koy ben de film seçeyim içeriye hazırladım masayı. “

Film, içeride masa, canımlar, evimiz babaannem olsa burada “ Napıyorsun sen evladım kırıntı olacak her yer. İçeride yemek mi yenirmiş. “ derdi. Şükür ki babaannem yok burada yoksa onun yakasını da kapattırır beni doğa harikalarından birinden daha ayırırdı. Gerçi babaannem burada olsa önce bana kızardı. Neden çocuğu uğraştırıyorsun derdi. Sonra da oturur Yedi ile benim içeceğimiz çaydan kendine koyar ve büyükbabamın onu aldattığına dair teorilerini anlatırdı. Evet babaanne o seksen yaşındaki adam karizmasıyla yirmilik kızları tavlıyor.

Hayır bak Yedi görüyor musun? Sen bana böyle davrandıkça ben düşüncelerimi toplayamıyorum.” Her zamankinden alayım ben canım” demek istiyorum. Ne olurdu çay öncesi ve çay sonrası sevişmesi yaşasak? Bu canımlar olmazdı, evimiz olmazdı, kampanyadaki ikinci diş fırçası olmazdı. Yetişkin bir Pick her zaman düşünebilir ben diyorum size. Düşünmeden geçirdiğim bir saniye varsa Yedinin memesi olayım. Olayım aslında. Şu andaki halimden daha çok işe yararım. Düşünme Pick hadi oğluşum bir saniye düşünme. Oğluşum mu?! Anne kafamın içinden çıkar mısın rica etsem meme olmak söz konusu burada.

“ Canım, o çayı toplamaya falan mı gittin sen? Yarım saat geçti.”

“ Gel istersen çaya sor neden demlenmiyormuş Yedi? Dur ben soruyorum. Sen canım dediğin için demlenmiyormuş. “

“ Çay bile söz sahibi bu konuda yani?”


“ Benim olmadığım kesin”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder